quinta-feira, outubro 12, 2006

Hysteria - Muse

e que dizer desta? é outra das potentes!!! ;p

E com um video todo cinematográfico, com actor profissional e tudo!!!
Como as mulheres deixam um gajo!! voces são mm do pior!!! ;p

beijinhos

(como sempre, para ouvir esta, parem a musica ambiente do blog do lado esquerdo por cima do contador de visitas, e clikem aqui no play!!!)

Música: Hysteria
Albúm : Absolution
Ano : 2003




It's bugging me
Grating me
And twisting me around
Yeah I'm endlessly
Caving in
And turning inside out

'Cause I want it now
I want it now
Give me your heart and your soul
And I'm breaking out
I'm breaking out
Last chance to lose control

It's holding me, morphing me
And forcing me to strive
To be endlessly cold within
And dreaming I'm alive

'Cause I want it now
I want it now
Give me your heart and your soul
And I'm not breaking down
I'm breaking out
Last chance to lose control

And I want you now
I want you now
I'll feel my heart implode
I'm breaking out
Escaping now
Feeling my faith erode

Sem comentários: